Tabela AQL Acceptable Quality Limit. Co to jest i jak ją czytać
Co to jest tabela AQL
Tabela AQL (Acceptable Quality Limit) jest szeroko stosowana do oceny jakości partii poprzez sprawdzenie jakości próbek towaru bez sprawdzania pełnej ilości produktów. Jest to główne narzędzie stosowane przez inspektorów podczas kontroli produktów, a także główny miernik, za pomocą którego importerzy decydują, czy przyjąć określoną partię produktów. Więcej informacji o akceptowalnym poziomie wad podczas kontroli jakości opisaliśmy w artykule Wady produktu. Jak możesz je zidentyfikować
Po przeprowadzeniu inspekcji z użyciem norm tabeli AQL, importer uzyskuje potrzebne informacje, dzięki którym może zdecydować, czy odrzucić czy zaakceptować daną partię towaru.
Kiedy planujesz zorganizować kontrolę jakości produktów importowanych z Azji, prawdopodobnie zastanawiasz się: czy konieczne jest sprawdzenie 100% produktów, aby poznać ogólną jakość całościowej partii towar? I jw oparciu o jakie parametry możesz określić, czy produkty przeszły lub nie przeszły kontroli ?
AQL wskazuje limit akceptowanych wskaźników potwierdzających jaość, który:
Można to traktować jako maksymalny limit wad dla określonej liczby produktów w zamówieniu.
Krótkie wyjaśnienie na przykładzie:
Wyobraźmy sobie, że masz partię blenderów o łącznej ilości 7000 sztuk, którą należy sprawdzić przed wysyłką. Zgodnie z naszym domyślnym poziomem AQL (poziom II, mjr. 2,5 min. 4) wielkość próbki do kontroli zamówienia powinna wynosić 200 sztuk (patrz tabele poniżej).
Jeżeli podczas inspekcji inspektor stwierdzi 11 lub więcej poważnych usterek, zaleca się nie przyjmować całej partii blenderów. Jeśli jednak partia z tymi ustawieniami AQL przejdzie kontrolę, będzie 95% prawdopodobieństwo, że mniej niż 5% produktów będzie wadliwych.
Teraz bardziej szczegółowo
Jako pierwszy krok wybierz poziom kontroli ogólnej dla swojego zamówienia. Określa on ilość produktów do sprawdzenia podczas inspekcji (wielkość próbki) i zwykle opiera się na budżecie przeznaczonym na inspekcję.
Najczęściej stosowanym poziomem inspekcji jest II poziom kontroli ogólnej; większość inspekcji odbywa się na tym poziomie.
Inspekcja Poziom I wymaga mniejszego rozmiaru próbki niż Poziom II (skraca to czas potrzebny do wykonania kontroli, ale zwiększa ryzyko przeoczenia usterek).
Inspekcja Poziom III wymaga większego rozmiaru próbki niż Poziom Ogólny II (wydłuża to czas potrzebny do przeprowadzenia kontroli, ale zmniejsza ryzyka wystąpienia usterek w partii towaru).
Wybór rozmiaru próbki do kontroli
Wracając do blenderów. Kupujesz partię 7000 sztuk i w oparciu o Ogólny Poziom Kontroli 2, zalecany rozmiar próbki do kontroli to 200 sztuk. Jeśli wybierzesz Poziom 1 Kontroli Ogólnej, będzie to 80 sztuk (J), a jeśli wybierzesz Poziom Kontroli Ogólnej 3, będzie to 315 sztuk (M).
Jak do tego doszliśmy:
Aby zrozumieć wielkość próbki do kontroli zamówienia i poziomu akceptacji, spójrz na poniższą tabelę AQL. Znajdź wielkość partii, prześledź punkt przecięcia wielkości partii i wybranego ogólnego poziomu inspekcji, aby znaleźć kod literowy wielkości próbki.
W przypadku zamówienia 7000 sztuk kod literowy w tym przypadku to „L”. W drugiej tabeli AQL widać, że litera „L” oznacza 200 sztuk, co będzie próbką do wglądu.
Tabela AQL (Acceptable Quality Limit) jest szeroko stosowana do oceny jakości partii poprzez sprawdzenie jakości próbek towaru bez sprawdzania pełnej ilości produktów. Jest to główne narzędzie stosowane przez inspektorów podczas kontroli produktów, a także główny miernik, za pomocą którego importerzy decydują, czy przyjąć określoną partię produktów. Więcej informacji o akceptowalnym poziomie wad podczas kontroli jakości opisaliśmy w artykule Wady produktu. Jak możesz je zidentyfikować
Po przeprowadzeniu inspekcji z użyciem norm tabeli AQL, importer uzyskuje potrzebne informacje, dzięki którym może zdecydować, czy odrzucić czy zaakceptować daną partię towaru.
Kiedy planujesz zorganizować kontrolę jakości produktów importowanych z Azji, prawdopodobnie zastanawiasz się: czy konieczne jest sprawdzenie 100% produktów, aby poznać ogólną jakość całościowej partii towar? I jw oparciu o jakie parametry możesz określić, czy produkty przeszły lub nie przeszły kontroli ?
AQL wskazuje limit akceptowanych wskaźników potwierdzających jaość, który:
- wskazuje liczbę próbek, które należy wybrać z całkowitej ilości zamówienia do kontroli
- określa maksymalną liczbę wad dopuszczalnych w partii kontrolowanego towaru
Można to traktować jako maksymalny limit wad dla określonej liczby produktów w zamówieniu.
Krótkie wyjaśnienie na przykładzie:
Wyobraźmy sobie, że masz partię blenderów o łącznej ilości 7000 sztuk, którą należy sprawdzić przed wysyłką. Zgodnie z naszym domyślnym poziomem AQL (poziom II, mjr. 2,5 min. 4) wielkość próbki do kontroli zamówienia powinna wynosić 200 sztuk (patrz tabele poniżej).
Jeżeli podczas inspekcji inspektor stwierdzi 11 lub więcej poważnych usterek, zaleca się nie przyjmować całej partii blenderów. Jeśli jednak partia z tymi ustawieniami AQL przejdzie kontrolę, będzie 95% prawdopodobieństwo, że mniej niż 5% produktów będzie wadliwych.
Teraz bardziej szczegółowo
Jako pierwszy krok wybierz poziom kontroli ogólnej dla swojego zamówienia. Określa on ilość produktów do sprawdzenia podczas inspekcji (wielkość próbki) i zwykle opiera się na budżecie przeznaczonym na inspekcję.
Najczęściej stosowanym poziomem inspekcji jest II poziom kontroli ogólnej; większość inspekcji odbywa się na tym poziomie.
Inspekcja Poziom I wymaga mniejszego rozmiaru próbki niż Poziom II (skraca to czas potrzebny do wykonania kontroli, ale zwiększa ryzyko przeoczenia usterek).
Inspekcja Poziom III wymaga większego rozmiaru próbki niż Poziom Ogólny II (wydłuża to czas potrzebny do przeprowadzenia kontroli, ale zmniejsza ryzyka wystąpienia usterek w partii towaru).
Wybór rozmiaru próbki do kontroli
Wracając do blenderów. Kupujesz partię 7000 sztuk i w oparciu o Ogólny Poziom Kontroli 2, zalecany rozmiar próbki do kontroli to 200 sztuk. Jeśli wybierzesz Poziom 1 Kontroli Ogólnej, będzie to 80 sztuk (J), a jeśli wybierzesz Poziom Kontroli Ogólnej 3, będzie to 315 sztuk (M).
Jak do tego doszliśmy:
Aby zrozumieć wielkość próbki do kontroli zamówienia i poziomu akceptacji, spójrz na poniższą tabelę AQL. Znajdź wielkość partii, prześledź punkt przecięcia wielkości partii i wybranego ogólnego poziomu inspekcji, aby znaleźć kod literowy wielkości próbki.
W przypadku zamówienia 7000 sztuk kod literowy w tym przypadku to „L”. W drugiej tabeli AQL widać, że litera „L” oznacza 200 sztuk, co będzie próbką do wglądu.
Wybór limitu akceptacji usterek w partii towaru dla Twojej inspekcji
Po zapoznaniu się z wielkością próbki pobranej z partii podczas kontroli, następnym krokiem jest wybór akceptowalnego limitu występujących w partii towaru błędów.
Domyślnym limitem V-Trust jest Cri. 0 | Maj 2,5 | Min. 4, co oznacza, że limit wad krytycznych wynosi 0, wad głównych 2,5, a wad drobnych 4. Limity te określają maksymalną liczbę wad produktu w wielkości próbki do przyjęcia zamówienia.
Możesz ustalić własne limity akceptacji usterek w partii towaru w oparciu o akceptowalną jakość. W przypadku produktów o wysokiej wartości czasami ustalamy Cri. 0 | Maj 1,5 | Min. 4, czy nawet mjr 1.0 | Min. 2.5.
Aby określić liczbę dopuszczalnych defektów w produkcji, znajdź w tabelach wielkość próbki, a następnie granicę jakości - na przecięciu zostanie wskazana dopuszczalna (Ac) i odrzucona (Re) liczba wad.
Biorąc nasz przykład z blenderami, dla próbki o wielkości 200 mikserów dopuszczalna liczba poważnych defektów wynosi 10 sztuk (limit 2,5), a drobnych wad - 14 sztuk (limit 4). Jeśli zostanie znalezionych więcej defektów dla co najmniej jednego wskaźnika, wynik kontroli AQL zostanie uznany jako „NIEZATWIERDZONY” podczas inspekcji. W takim przypadku zaleca się, aby nie przyjmować zamówienia do wysyłki i negocjować z dostawcą sposób postępowania.
Co zrobić z wadliwymi próbkami
Jeśli partia towaru nie przeszła kontroli AQL, nadal możesz ją zaakceptować, jeśli chcesz, nawet jeśli raport kontroli wskazuje, że Twoje produkty „nie przeszły pozytywnie kontroli jakości”. Produkty wadliwe znalezione podczas inspekcji towaru mogą zostać wyrzucone, naprawione lub zastąpione niewadliwymi
Możesz poprosić producenta lub przedstawiciela dostawcy o posortowanie towaru, naprawę lub wymianę wadliwych produktów. Istnieje również możliwość zakupu towaru wadliwego ze zniżką, wynikającą z niezadowalającej jakości lub występujących wad.
Więcej informacji na temat klasyfikacji wad znajdziesz w naszym artykule: Wady produktu. Jak możesz je zidentyfikować
Aby sprawdzić, czy jakość spełnia Twoje wymagania, zawsze chętnie służymy pomocą. V-Trust oferuje różnorodne usługi kontroli jakości, takie jak kontrola produktów, audyt fabryczny i testy laboratoryjne w Azji.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej (www.v-trust.com), aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i usługach, a w przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem marcin.nowak@v-trust.com
Po zapoznaniu się z wielkością próbki pobranej z partii podczas kontroli, następnym krokiem jest wybór akceptowalnego limitu występujących w partii towaru błędów.
Domyślnym limitem V-Trust jest Cri. 0 | Maj 2,5 | Min. 4, co oznacza, że limit wad krytycznych wynosi 0, wad głównych 2,5, a wad drobnych 4. Limity te określają maksymalną liczbę wad produktu w wielkości próbki do przyjęcia zamówienia.
Możesz ustalić własne limity akceptacji usterek w partii towaru w oparciu o akceptowalną jakość. W przypadku produktów o wysokiej wartości czasami ustalamy Cri. 0 | Maj 1,5 | Min. 4, czy nawet mjr 1.0 | Min. 2.5.
Aby określić liczbę dopuszczalnych defektów w produkcji, znajdź w tabelach wielkość próbki, a następnie granicę jakości - na przecięciu zostanie wskazana dopuszczalna (Ac) i odrzucona (Re) liczba wad.
Biorąc nasz przykład z blenderami, dla próbki o wielkości 200 mikserów dopuszczalna liczba poważnych defektów wynosi 10 sztuk (limit 2,5), a drobnych wad - 14 sztuk (limit 4). Jeśli zostanie znalezionych więcej defektów dla co najmniej jednego wskaźnika, wynik kontroli AQL zostanie uznany jako „NIEZATWIERDZONY” podczas inspekcji. W takim przypadku zaleca się, aby nie przyjmować zamówienia do wysyłki i negocjować z dostawcą sposób postępowania.
Co zrobić z wadliwymi próbkami
Jeśli partia towaru nie przeszła kontroli AQL, nadal możesz ją zaakceptować, jeśli chcesz, nawet jeśli raport kontroli wskazuje, że Twoje produkty „nie przeszły pozytywnie kontroli jakości”. Produkty wadliwe znalezione podczas inspekcji towaru mogą zostać wyrzucone, naprawione lub zastąpione niewadliwymi
Możesz poprosić producenta lub przedstawiciela dostawcy o posortowanie towaru, naprawę lub wymianę wadliwych produktów. Istnieje również możliwość zakupu towaru wadliwego ze zniżką, wynikającą z niezadowalającej jakości lub występujących wad.
Więcej informacji na temat klasyfikacji wad znajdziesz w naszym artykule: Wady produktu. Jak możesz je zidentyfikować
Aby sprawdzić, czy jakość spełnia Twoje wymagania, zawsze chętnie służymy pomocą. V-Trust oferuje różnorodne usługi kontroli jakości, takie jak kontrola produktów, audyt fabryczny i testy laboratoryjne w Azji.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej (www.v-trust.com), aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i usługach, a w przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem marcin.nowak@v-trust.com
Wady produktu. Jak możesz je zidentyfikować
Czasami to, co uważasz za „wadę”, w oczach producenta nie jest problemem z jakością produktu. Aby uniknąć w przyszłości nieporozumień i dużych strat wynikających z niewłaściwej jakości towaru, lepiej jasno ustalić z dostawcą zasady i terminologię dotyczącą kontroli jakości już na pierwszych etapach negocjacji.
W tym celu wielu importerów decyduje się na utworzenie listy akceptowalnych i niedopuszczalnych wad produktu i przekazanie jej wraz z zamówieniem do dostawcy. W tym artykule podzielimy się z Tobą kilkoma wskazówkami i przykładami, jak rozpoznać wady produktu.
Jakość produktu jest oceniana i akceptowana na całym świecie w oparciu o standard AQL. AQL wskazuje maksymalne dopuszczalne wady dla określonej wielkości próbek kontrolowanych produktów.
Zwykle defekty w produkcji i kontroli jakości dzielą się na trzy typy: krytyczne, poważne i drugorzędne.
W tym celu wielu importerów decyduje się na utworzenie listy akceptowalnych i niedopuszczalnych wad produktu i przekazanie jej wraz z zamówieniem do dostawcy. W tym artykule podzielimy się z Tobą kilkoma wskazówkami i przykładami, jak rozpoznać wady produktu.
Jakość produktu jest oceniana i akceptowana na całym świecie w oparciu o standard AQL. AQL wskazuje maksymalne dopuszczalne wady dla określonej wielkości próbek kontrolowanych produktów.
Zwykle defekty w produkcji i kontroli jakości dzielą się na trzy typy: krytyczne, poważne i drugorzędne.
Wady krytyczne (Critical defects)
Wady krytyczne (Critical defects) definiuje się jako niezgodność z obowiązującymi przepisami, która może szkodzić zdrowiu, bezpieczeństwu lub środowisku konsumenta. Obejmuje to wady funkcjonalności i bezpieczeństwa produktu, a także wady jakościowe, czyli wygląd produktu.
W przypadku produktów elektrycznych przykładem krytycznej usterki może być sytuacja, w której produkt nie przejdzie testu hi-pot lub testu ciągłości uziemienia, co wskazuje na brak bezpieczeństwa produktu, który stwarza ryzyko porażenia prądem.
W przypadku wyrobów włókienniczych wykrywanie złamanych igieł w kawałku materiału tekstylnego będzie uważane za krytyczną wadę, a w przypadku zabawek dla dzieci za krytyczne uważa się występowanie ostrych rogów z tworzywa sztucznego lub metalu, które mogą zranić dziecko.
Również wady związane z nieprzestrzeganiem zasad higieny, warunkami przechowywania produktów oraz ryzykiem rozprzestrzeniania się chorób czy obecność włosów, pleśni, kropli krwi na produkcie lub opakowaniu, ślady owadów itp. są traktowane jako wady krytyczne.
Domyślna tolerancja krytycznych defektów według AQL wynosi 0, co oznacza, że nawet jeśli zostanie wykryty jeden krytyczny defekt, nie jest zalecane przyjmowanie partii do wysyłki i lepiej jest ponownie sprawdzić całą produkcję pod kątem wad.
Wady krytyczne (Critical defects) definiuje się jako niezgodność z obowiązującymi przepisami, która może szkodzić zdrowiu, bezpieczeństwu lub środowisku konsumenta. Obejmuje to wady funkcjonalności i bezpieczeństwa produktu, a także wady jakościowe, czyli wygląd produktu.
W przypadku produktów elektrycznych przykładem krytycznej usterki może być sytuacja, w której produkt nie przejdzie testu hi-pot lub testu ciągłości uziemienia, co wskazuje na brak bezpieczeństwa produktu, który stwarza ryzyko porażenia prądem.
W przypadku wyrobów włókienniczych wykrywanie złamanych igieł w kawałku materiału tekstylnego będzie uważane za krytyczną wadę, a w przypadku zabawek dla dzieci za krytyczne uważa się występowanie ostrych rogów z tworzywa sztucznego lub metalu, które mogą zranić dziecko.
Również wady związane z nieprzestrzeganiem zasad higieny, warunkami przechowywania produktów oraz ryzykiem rozprzestrzeniania się chorób czy obecność włosów, pleśni, kropli krwi na produkcie lub opakowaniu, ślady owadów itp. są traktowane jako wady krytyczne.
Domyślna tolerancja krytycznych defektów według AQL wynosi 0, co oznacza, że nawet jeśli zostanie wykryty jeden krytyczny defekt, nie jest zalecane przyjmowanie partii do wysyłki i lepiej jest ponownie sprawdzić całą produkcję pod kątem wad.
Poważne wady (Major defects)
Drugi pod względem ważności zestaw usterek to poważne wady (Major defects), które wpływają na funkcjonalność produktu. Wady te prawdopodobnie spowodują awarie funkcji produktu, zmniejszenie użyteczności produktów lub oczywiste zniekształcenie wyglądu, co może wpłynąć końcową wartość produktu i na sprzedaż produktu.
Przykładem poważnych usterek produktów elektrycznych jest niezgodność z określonymi właściwościami produktu. Na przykład, jeśli faktyczna moc Twojego power banku nie odpowiada mocy wskazanej na etykiecie. Taki przypadek zdarza się dość często, ponieważ dostawcy wymieniają baterie w power banku (lub wkładają atrapę) i określają je jako mocniejsze.
Ściegi pętelkowe i otwarte szwy to przykłady poważnych usterek podczas inspekcji tekstyliów. Takie wady mogą prowadzić do złej struktury, produkt może stracić swój wygląd rynkowy. Niekompletne lub nadmierne wypychanie na przykład pluszowych zabawek również jest uważane za poważną wadę.
Sama klasyfikacja oparta jest na dobrze ugruntowanych przykładach z praktyki inspekcyjnej. Możesz dodać własne przykłady i stworzyć listę głównych wad w oparciu o swoje oczekiwania dotyczące jakości własnego produktu. Niektórzy klienci uwzględniają wady logo i oznakowania na tej liście, ponieważ błędy mogą mieć zły wpływ na wizerunek marki.
Najpowszechniej stosowana tolerancja poważnych defektów według AQL wynosi 2,5. Dla próbki o wielkości 200 sztuk dopuszczalna liczba wad w tym przypadku wynosi 10 sztuk. Jeżeli inspektor stwierdzi 11 lub więcej defektów w próbce liczącej 200 sztuk, zaleca się nie przyjąć partii.
Drugi pod względem ważności zestaw usterek to poważne wady (Major defects), które wpływają na funkcjonalność produktu. Wady te prawdopodobnie spowodują awarie funkcji produktu, zmniejszenie użyteczności produktów lub oczywiste zniekształcenie wyglądu, co może wpłynąć końcową wartość produktu i na sprzedaż produktu.
Przykładem poważnych usterek produktów elektrycznych jest niezgodność z określonymi właściwościami produktu. Na przykład, jeśli faktyczna moc Twojego power banku nie odpowiada mocy wskazanej na etykiecie. Taki przypadek zdarza się dość często, ponieważ dostawcy wymieniają baterie w power banku (lub wkładają atrapę) i określają je jako mocniejsze.
Ściegi pętelkowe i otwarte szwy to przykłady poważnych usterek podczas inspekcji tekstyliów. Takie wady mogą prowadzić do złej struktury, produkt może stracić swój wygląd rynkowy. Niekompletne lub nadmierne wypychanie na przykład pluszowych zabawek również jest uważane za poważną wadę.
Sama klasyfikacja oparta jest na dobrze ugruntowanych przykładach z praktyki inspekcyjnej. Możesz dodać własne przykłady i stworzyć listę głównych wad w oparciu o swoje oczekiwania dotyczące jakości własnego produktu. Niektórzy klienci uwzględniają wady logo i oznakowania na tej liście, ponieważ błędy mogą mieć zły wpływ na wizerunek marki.
Najpowszechniej stosowana tolerancja poważnych defektów według AQL wynosi 2,5. Dla próbki o wielkości 200 sztuk dopuszczalna liczba wad w tym przypadku wynosi 10 sztuk. Jeżeli inspektor stwierdzi 11 lub więcej defektów w próbce liczącej 200 sztuk, zaleca się nie przyjąć partii.
Drobne wady (Minor defects)
Wady produktu, które nie zmniejszają użyteczności lub funkcji produktu, ale wykraczają poza określony standard jakości, są nazywane drobnymi wadami (Minor defects). Są to głównie wady estetyki i wyglądu produktu, które są mniej zauważalne i które są zlokalizowane w innych niż centralne częściach (części B i C) produktu.
Plamy, zadrapania, zabrudzenia i ślady kurzu na produkcie, niewielkie odkształcenia czy nieznaczna gradacja koloru - to przykłady drobnych defektów, które mogą mieć negatywny wpływ na konsumenta ze względu na niedoskonały wygląd produktu.
Należy rozumieć, że nawet najmniejsza drobinka kurzu może wpłynąć na jakość produktów. Na przykład kurz wewnątrz panelu LED lub żarówki pozostawi ciemne plamy na samym panelu, a rozprowadzenie światła nie będzie idealne.
Ponownie, możesz samodzielnie sporządzić listę drobnych usterek zgodnie ze swoim zrozumieniem poziomu jakości swoich produktów i ich zgodności z oczekiwaniami klientów.
Domyślny limit akceptacji drobnych defektów według AQL to 4.0. Dla próbki o wielkości 200 sztuk dopuszczalna ilość drobnych defektów wynosi 14 sztuk. W przypadku stwierdzenia przez inspektora 15 lub więcej defektów w próbce 200 sztuk, zaleca się nie przyjmować partii.
Wady produktu, które nie zmniejszają użyteczności lub funkcji produktu, ale wykraczają poza określony standard jakości, są nazywane drobnymi wadami (Minor defects). Są to głównie wady estetyki i wyglądu produktu, które są mniej zauważalne i które są zlokalizowane w innych niż centralne częściach (części B i C) produktu.
Plamy, zadrapania, zabrudzenia i ślady kurzu na produkcie, niewielkie odkształcenia czy nieznaczna gradacja koloru - to przykłady drobnych defektów, które mogą mieć negatywny wpływ na konsumenta ze względu na niedoskonały wygląd produktu.
Należy rozumieć, że nawet najmniejsza drobinka kurzu może wpłynąć na jakość produktów. Na przykład kurz wewnątrz panelu LED lub żarówki pozostawi ciemne plamy na samym panelu, a rozprowadzenie światła nie będzie idealne.
Ponownie, możesz samodzielnie sporządzić listę drobnych usterek zgodnie ze swoim zrozumieniem poziomu jakości swoich produktów i ich zgodności z oczekiwaniami klientów.
Domyślny limit akceptacji drobnych defektów według AQL to 4.0. Dla próbki o wielkości 200 sztuk dopuszczalna ilość drobnych defektów wynosi 14 sztuk. W przypadku stwierdzenia przez inspektora 15 lub więcej defektów w próbce 200 sztuk, zaleca się nie przyjmować partii.
Czy powinienem przyjąć wadliwe produkty?
Konieczne jest zrozumienie, że wady produktu występują podczas każdej produkcji w mniejszych lub większych ilościach, więc uzyskanie całkowitego braku wad w zamówieniu jest prawie niemożliwe.
Zaleca się wymianę lub naprawę wadliwych produktów, a także sporządzenie listy środków zapobiegawczych na wypadek wystąpienia takiej wady w przyszłości. Możesz też kupić wadliwy produkt po obniżonej cenie, do dalszej sprzedaży w ramach promocji itp.
Przeczytaj nasz następny artykuł: Wskazówki dotyczące kontroli jakości. Jak ustawić poziom jakości produktu, abyś wiedział więcej o instrumentach, z których korzystają producenci i kierownicy ds. jakości podczas ustalania poziomu jakości swoich produktów.
Aby sprawdzić, czy jakość spełnia Twoje oczekiwania, zawsze chętnie służymy pomocą. V-Trust oferuje różnorodne usługi kontroli jakości, takie jak kontrola produktów, audyt fabryczny i testy laboratoryjne w Azji.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.v-trust.com, aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i usługach, a jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami pod adresem marcin.nowak@v-trust.com
Konieczne jest zrozumienie, że wady produktu występują podczas każdej produkcji w mniejszych lub większych ilościach, więc uzyskanie całkowitego braku wad w zamówieniu jest prawie niemożliwe.
Zaleca się wymianę lub naprawę wadliwych produktów, a także sporządzenie listy środków zapobiegawczych na wypadek wystąpienia takiej wady w przyszłości. Możesz też kupić wadliwy produkt po obniżonej cenie, do dalszej sprzedaży w ramach promocji itp.
Przeczytaj nasz następny artykuł: Wskazówki dotyczące kontroli jakości. Jak ustawić poziom jakości produktu, abyś wiedział więcej o instrumentach, z których korzystają producenci i kierownicy ds. jakości podczas ustalania poziomu jakości swoich produktów.
Aby sprawdzić, czy jakość spełnia Twoje oczekiwania, zawsze chętnie służymy pomocą. V-Trust oferuje różnorodne usługi kontroli jakości, takie jak kontrola produktów, audyt fabryczny i testy laboratoryjne w Azji.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.v-trust.com, aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i usługach, a jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami pod adresem marcin.nowak@v-trust.com
Testy i certyfikacja. Usługi inspekcyjne w Azji
V-Trust Inspection Service
|
Kontakt:
V-Trust Inspection Service Co.,Ltd. Add: 11/F, West Tower, Poly World Trade Centre, 1000 Xingang Road E., Guangzhou, China 510335 Tel: +86-20-89089880 Fax: +86-20-89089025 Website: v-trust.com Kontakt w Polsce: Tel.: 691 669 192 E-mail: marcin.nowak@v-trust.com Linkedin: linkedin.com Facebook: facebook.com Strona www: v-trust.com/PL |